אוהד קדר
מנהל מוצר 
Lemonade

אוהד קדר התחיל לבנות מוצרים בגיל 3, כשהוא קיבל את הלגו הראשון שלו. בשנת 1998 הוא בנה את המוצר הדיגיטלי הראשון - אתר אינטרנט שהוא פיתח. מאז הוא ניהל את מוצרי ה-Consumer של LivePerson וייסד את WeTrip. הוא בוגר בית הספר אפי ארזי למדעי המחשב ותכנית Zell ליזמות במרכז בינתחומי ועובד בלמונייד בשנה האחרונה.

על איזה מוצר אתה עובד כיום?

היום אני מנהל את מוצר ה-API של Lemonade ואת הכלים הפנימיים של החברה.

מהו האתגר הכי משמעותי שאיתו התמודדת עם כניסתך לתפקיד?

בתור חברת B2C שהמוצר שלה מתבסס גם על chatbots, נושא המיקרו קופי אצלנו הוא בעל חשיבות אדירה. להיות מסוגל לעצב חוויית משתמש שמבוססת לעיתים על טקסט בלבד, ומבלי לייצר עומס על המשתמש, הוא אחד האתגרים הכי גדולים שהתמודדתי איתם עד היום בחברה.

מהו המוצר שאתה לא יכול בלעדיו?

בעוד שלהרבה מוצרים יש הרבה אלטרנטיבות, Slack הוא אחד המוצרים שאני לא מצליח לדמיין את עצמי עובד בלעדיהם. הוא פותר בעיות תקשורת ושיתוף פעולה קריטיות. מצד שני - חשוב לדעת גם לכבות אותו לפעמים.

אחרי זמן מה בתחום הביטוח, הוא קצת פחות משעמם בעיניך היום?

תחום הביטוח מעולם לא היה משעמם בעיני, החברות שפעלו בו עד היום הן המשעממות בעיני. אחת המנטרות של Lemonade היא "Insurance is fucking awesome". יש לנו הזדמנות להפוך את המקרים הכי מלחיצים בחיים למקרים שבהם אנחנו מעניקים שלווה למשתמשים שלנו, תוך כדי החזרת האמון בין המבוטחים לחברת הביטוח. זהו אתגר מרתק בעיני.

על איזה מוצר בארץ או בעולם הכי היית רוצה לעבוד ולמה?

אני חושב שאני בר מזל לעבוד לצד מנהלי מוצר ומעצבים מוכשרים, ולעבוד על מוצר שמכוון לעשות disruption לתעשייה שלמה שמוערכת במעל טריליון דולר, תוך כדי ייצור ערך אמיתי למשתמשים.

מה העובדים שלך לא יודעים עליך?

יש לי עיוורון צבעים קל. תכונה לא פשוטה עבור מנהל מוצר בעולמות של B2C.

להיות מסוגל לעצב חוויית משתמש שמבוססת לעיתים על טקסט בלבד, ומבלי לייצר עומס על המשתמש, הוא אחד האתגרים הכי גדולים שהתמודדתי איתם עד היום בחברה

באילו כלים אתה משתמש הכי הרבה בעבודתך?

עבור wireframing ועיצוב: Sketch, UXPin

עבור ניתוח דאטה: Mixpanel, Chart.io

עבור כתיבת מסמכי אפיון: Google Docs

עבור תקשורת: Slack

עבור ניהול משימות יומיומי: Bear, Todoist, Kanbanize

שיתוף