ליסה בנט
Vice President of Marketing
Kaltura

ליסה בנט הצטרפה ל-Kaltura (קלטורה) מעט אחרי שזו הוקמה ב-2006. הפלטפורמה שפיתחה Kaltura  מספקת לאתרים פלטפורמת וידאו בקוד פתוח שמאפשרת להם להוסיף יכולות וידאו מתקדמות כולל ניהול, מונטיזציה וניתוח. בשנה האחרונה ביססה החברה את מעמדה כספקית פתרונות טלוויזיה בענן לספקיות וחברות מדיה כמו Vodafone ו-Viacom18 והיא השיקה פתרון Video-Platform-as-a-Service לחברות. בימים אלו, אחרי 160 מיליון דולר בגיוסי הון ועם לקוחות כמו אינטל, WB, אולפני פרמאונט ו-HBO, נערכת החברה לקראת הנפקה קרובה בנסדא"ק. במסגרת תפקידה ניהלה בנט את צוות השיווק הבינלאומי של כל הארגון, וכיום היא סמנכ"לית שיווק של צוות השיווק של החברה.

מהו האתגר הכי משמעותי שאיתו התמודדת בתור אשת השיווק?

"לעשות הרבה ממעט - לוודא שאנחנו מכסים את כל יחידות החברה, כל המישורים וכל המסרים, עם צוות קטן יחסית ותקציב קטן"

בניגוד לתפקידים כמו CTO או CPO, יש לא מעט חברות שמרגישות ש-CMO הוא לא תפקיד הכרחי ומוותרות עליו בגלל שיקולי תקציב למשל. מה אתה חושב על זה?.

"אני חושבת שהגדרת התפקיד היא בהחלט פחות חשובה, מה שחשוב היא גישת החברה לשיווק. התמזל מזלי לעבוד בחברה שמאמינה לחלוטין בשיווק ותומכת בכל המאמצים בתחום זה"

מהן התכונות החשובות ביותר הדרושות למנהל שיווק?

"יכולות תקשורות מצוינות, יצירתיות, למידה מהירה, זריזות ותמיד להיות עם האצבע על הדופק"

מה החלק הכי קשה בתפקיד?

"לאזן בין ההייפ השיווקי והמציאות ולמצוא את הקו הדק בין השניים"

ומה החלק הכי כייפי?

"יצירתיות - מציאת רעיונות חדשניים לקמפיינים,וכלי שיווק. כמו כן גם עבודת הצוות"

מה העובדים בחברה לא יודעים עלייך?

"בעבר הייתי מדריכת טיולים בירושלים"

שיתוף