ליחי גרשט
מנהלת מוצר
Playbuzz

ליחי גרשט הייתה מנהלת המוצר הראשונה בחברת Fiverr, ומנהלת מוצר בקבוצת לוגיה שעסקה בפיתוח מוצרי ווב ומובייל למפעילות סלולריות. ב-3 השנים האחרונות היא מנהלת מוצר בצוות שבונה את פלטפורמת יצירת התכנים האינטראקטיביים של פלייבאז.

מהו האתגר הכי משמעותי שאיתו התמודדת עם כניסתך לתפקיד?

המעבר מהצעת כלים שונים ליצירת תוכן אינטראקטיבי אל פלטפורמה אחת, שתחתיה מתכנסים כל הכלים ליצירת מאמר אינטראקטיבי מגוון.

על איזה מוצר בארץ או בעולם הכי היית רוצה לעבוד ולמה?

תחום התשלומים ברשת מתקדם מאוד במהירות, אבל עדיין נראה שהתהליך מסורבל ולא מפוצח. הייתי שמחה לראות חברות דוגמת PayPal משפרות את התהליך עבור המשתמש, ואף מוסיפות מידע בנוגע לרמת האמינות של האתר או ספק השירות.

מהו המוצר שאת לא יכולה בלעדיו?

Sketch. השתמשתי במוצרים אחרים במשך שנים ומדובר באהבה ממבט ראשון. הקהילתיות סביב המוצר נותנת ערך מוצר אדיר ומשפרת את עבודתי באופן קבוע.

לא רק אנחנו מלמדים את קהל המשתמשים איך להמציא מחדש את התוכן שלהם, אלא הם מלמדים אותנו כל יום מחדש על דרכים יצירתיות לשימוש במוצר שלנו

מה העובדים שלך לא יודעים עליך?

אחרי לא מעט שנים במרכז, אנשים מופתעים לגלות שאני בכלל קיבוצניקית.

השנה הובלת את בניית פלטפורמת יצירת המאמרים האינטראקטיביים של פלייבאז. ספרי קצת על המהלך הזה.

עד לפני שנה וחצי פלייבאז נתנה מעין שירות משלים ליוצרי תוכן ואפשרה להם להוסיף רכיבים אינטראקטיביים לכתבות. המעבר לפלטפורמה שבאמצעותה יוצרי התוכן יכולים לבנות את המאמר כולו נולד כדי לתת מענה לצרכים רבים ושונים של המשתמש. מדובר בתהליך מרתק שמחייב הרבה תקשורת עם המשתמש, שהתרגל לראות את פלייבאז באור אחר. מצד שני, לא רק אנחנו מלמדים את קהל המשתמשים איך להמציא מחדש את התוכן שלהם, אלא הם מלמדים אותנו כל יום מחדש על דרכים יצירתיות לשימוש במוצר שלנו. ערוץ ESPN, למשל, משתמש במוצר שלנו על בסיס יומי, ואפילו ערך את ההצבעות לטקס הפרסים השנתי והיוקרתי שלו באמצעות אייטם של פלייבאז.

שיתוף