בועז כץ
מייסד-שותף ומנהל אסטרטגיית מוצר
Bizzabo

בועז כץ הוא מייסד שותף ומנהל אסטרטגיית מוצר ב-Bizzabo, שהוקמה לפני חמש שנים ומונה היום כ-60 איש בניו-יורק וישראל. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותוכנית Zell ליזמות מהמרכז הבין תחומי. נשוי לסיוון ואבא לינאי, הלל וגומא. בשירותו הצבאי ניהל פרויקט השבחה בהיקף של עשרות מילוני דולרים למסוקי האפאצ׳י, שכלל איפיון תאי טייס במשותף עם חברת בואינג; איפיון ופיתוח של אלגוריתמים מתקדמים בחברת אלביט.

על איזה מוצר אתה עובד כיום?

כיום אני מוביל את האסטרטגיה המוצרית של Bizzabo, המונה כיום כ-60 איש בניו-יורק וישראל ואותה הקמתי במשותף עם ערן בן-שושן ואלון אלרואי. פלטפורמת ה-Events Cloud שלנו מאפשרת לארגונים מסביב לעולם למקסם את הערך של האירועים שלהם ושל מיליוני המשתתפים בהם. צוות המוצר שלנו מונה שבעה אנשים ומוביל את התעשייה שלנו לגבהים חדשים.

מנהלי מוצר טובים צריכים להיות מומחי תוכן בארבעה תחומים מרכזיים - מוצר, לקוחות, שוק ועבודת צוות

מהו האתגר הכי משמעותי שאיתו התמודדת עם כניסתך לתפקיד?

להוביל את המוצר בתהליך ה-Pivot שעשינו לפני כשנתיים - מאפליקצית נטוורקינג לפלטפורמת SaaS מקיפה לארגון אירועים. תהליך האיפיון, הפיתוח והשקת הפלטורמה החדשה ארכה למעלה משנה, ובה הפכנו למומחי תוכן בתחומים חדשים, כמו סליקה (במעל 90 מדינות), אינטגרציות והתמודדות עם צמיחה מאוד מהירה. אתגר משמעותי נוסף, וזה שאני הכי גאה בו, הוא בניית אחד מצוותי המוצר החזקים בישראל.

על איזה מוצר בארץ או בעולם הכי היית רוצה לעבוד ולמה?

ללא ספק על כמה מהמוצרים שיושבים לי במגירה ומחכים לזמן שלהם; ומבין המוצרים הקיימים - המסע למאדים של SpaceX.

מהו המוצר שאתה לא יכול בלעדיו?

גוגל קאלנדר. לכל הכלים הפרודקטייבים האחרים הייתי יכול למצוא תחליף, אבל היומן שלי הוא הבסיס שבלעדיו לא הייתי יכול לנווט בין כל המטלות השונות של העבודה והבית.

מה זה אומר להיות מנהל מוצר?

מנהלי מוצר טובים צריכים להיות מומחי תוכן בארבעה תחומים מרכזיים: מוצר, לקוחות, שוק ועבודת צוות. הם עוגן מרכזי בחברה וצריכים לדעת לזקק את צורכי הלקוחות שלהם (פנימיים וחיצוניים כאחד) ולספק פתרונות עם מקסימום השפעה ומינימום משאבים.

מה מבחינתך הופך אירוע למוצלח?

אירוע מוצלח דומה מאוד להשקה של מוצר מוצלח - חיבור של אלפי פרטים שגורמים לחוויה הוליסטית ומרגשת ולמשתתפי ומארגני הכנס כאחד. מעל הכל, אירוע מוצלח הוא אירוע שהשיג את מטרותיו העסקיות של המארגנים.

מה העובדים שלך לא יודעים עליך?

אנחנו מאוד שקופים בחברה ולכן מעטים הם הפרטים שלא יודעים עלי. עם זאת, אני מניח שיש עובדים שלא יודעים שיש לי קעקוע של הנסיך הקטן על חצי מהגב.

שיתוף