ליאור שיאון
CTO
Bringg

ליאור שיאון הקים את Bringg ביחד עם רענן כהן לפני כ-4 שנים ואת כל הידע שלו הוא רכש באמצעות לימוד עצמי. החברה מפתחת מערכת שילוח ומעקב מתקדמת שמאפשרת לכל עסק ליהנות מיכולות שילוח ומעקב דומות לאמזון. לפני כן היה ה-CTO של Gett ושל Clarizen, והספיק למכור את מיזם החתונות mit4mit שנחשב לגדול בישראל בזמנו.

מה זה אומר להיות מנהל פיתוח או CTO בחברת Bringg?

האחריות בסופו של דבר היא על הצלחת החברה. לדעת לבחור אנשים נכונים שיבנו את הטכנולוגיה, יתנו שירות נכון ללקוחות, ויבנו מוצר שגם פותר בעיות מידיות וגם מסתכל על האסטרטגיה של מערכת ההפעלה של השליחויות בעולם. האתגר הגדול ביותר הוא לבנות צוות קטן ואיכותי שיכול לתמוך בלקוחות הגדולים בעולם ולתת להם יכולות המובילות בתחומן, להלחם ולנצח חברות כמו אמזון ואובר.

מה הוא הפרויקט הכי מורכב (אך גם אולי ההכי מספק) שהיית מעורב בו?

הכי מורכב הוא ללא ספק bringg. יש לנו 6 יחידות קצה שונות, שרתים שגדלים לעד במספר רב של טכנולוגיות, עם היכולת לספק בעלות נמוכה יכולות פרפורמנס ואנליטיקס הגבוהים בעולם. האתגר לחבר את הכל תוך כדי יצירה של מוצר, הכנסה של לקוחות ענקיים ודרישות מעניינות מהשטח מבלי להפוך לחברת פרוייקטים.

תעשו מה שאתם אוהבים, תהיו מקצועיים מאוד במה שאתם עושים. אני מציע לכל מישהו יותר חדש לא למהר, לעבוד כמה שנים עם אנשים טובים מאוד ולראות איך עושים את זה מעולה, ואז להסתער

מה הפרויקט שאתה הכי גאה בו?

אני אוהב את השלבים שבהם כל פרוייקט עובר מדרגה. העיצוב הראשון, הפאקטה הראשונה שעוברת, המסך הראשון. יש רגע בפרוייקט מוצלח שהופך להיות פופולרי, שאנשים אחרים מדברים עליו והוא הופך מרעיון למוצר. זה רגע מאוד מספק לדעתי. ב-bringg אהבתי את הרגע כשה-CIO של קוקה קולה אמר לנו שהוא חשב על bringg לפנינו (לא) ומאז חיפש מישהו שעושה משהו כזה.

תן טיפ למי שרוצה להגיע לתפקיד דומה

תעשו מה שאתם אוהבים, תהיו מקצועיים מאוד במה שאתם עושים. אני מציע לכל מישהו יותר חדש לא למהר, לעבוד כמה שנים עם אנשים טובים מאוד ולראות איך עושים את זה מעולה, ואז להסתער. וחשוב מאוד: לחשוב גדול מאוד.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

אותו הדבר אבל בתקווה רגוע יותר.

מה רצית להיות 'כשהיית קטן'?

פעלולן.

שיתוף